فوتبال پخش نمیکنن پخش کردنیم .....(رئالی بیان)
۵۱۷ بازدیددوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - 0۴:۵۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اون چه گزارشی بود آقای به اصطلاح گزارشگر بارسایی (یوسفی) تو بازی رئال میکرد خامس گل زدنی انگار باباشو کشتن اگه گزارشگری بلد نیستید نکنید دیگه نسوزید خواهشن


