اون چه گزارشی بود آقای به اصطلاح گزارشگر بارسایی (یوسفی) تو بازی رئال میکرد خامس گل زدنی انگار باباشو کشتن اگه گزارشگری بلد نیستید نکنید دیگه نسوزید خواهشن