پرسپولیس اون سال ضرر کرد به کرانچار وقت نداد مگر نه دیگه احتیاج به برانکو نبود تا الان میتونست مربیگری کنه مهم ترین نکته کرانچار نسیت به برانکو این که هم زیبا بازی میکنه هم نتیجه میگیره