فکر کنم با توجه به رفتن کرانچار از دینامو زاگرب ی خبر هایی هست اگه قرار منصوریان اخراج بشه من شدیدا از اومدن کرانچار استقبال میکنم اما ارزوم این کرانچار بشه مربی تیم المپیک تا پس از سالها بریم المپیک تنها مربی کرواتی که خوشم ازش میاد البته بلاژوویچ ام خوب
۳۸۰ بازدیددوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پرسپولیس اون سال ضرر کرد به کرانچار وقت نداد مگر نه دیگه احتیاج به برانکو نبود تا الان میتونست مربیگری کنه مهم ترین نکته کرانچار نسیت به برانکو این که هم زیبا بازی میکنه هم نتیجه میگیره


