شايد به جز اطرافيان ريبري هيچ كس او را لايق توپ طلا نداد . اين بار نوبت كارلوس آلبرتو ،‌يكي از اسطورگان فوتبال برزيل بود كه در اين باره اظهار نظر كند . وي گفت :"‌رونالدو در شرايط خوبي است . به نظرم جايزه بهترين بازيكن را خواهد برد . مسي مصدوم بود و بازي نمي كرد . ريبري را دوست دارم اما در سطح رونالدو يا مسي نيست . البته خوب بازي مي كند اما سخت است كه بتوان او را بهترين دانست . "