طرفداری-  محمد پنجعلی در خصوص وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس تا همین امروز بسیار فراتر از مسئولیت‌های خود و قوانین فیفا تا نهایت توان خود با تیم‌های ملی همکاری کرده است و حالا به خاطر همین تیم ملی و جام جهانی باید به لیگ بها داده شود.

 

وی ادامه داد:" در مقاطع مختلف این فصل در شرایطی که بسیاری رقبای ما با تمام قوا تمرین می‌کردند، تمرینات پرسپولیس با غیبت نزدیک به 10 ملی‌پوش برگزار می‌شد. در شرایطی که پرسپولیس تغییرات زیاد داشت و کادر فنی زمان می‌خواست تا نفرات را هماهنگ کند. در وقفه‌های لیگ بسیاری نفرات ترکیب اصلی غایب بودند، اما علی دایی و باشگاه حتی یک بار گله نکردند و چه بسا که اگر چنین شرایطی حاکم نمی‌شد همین حالا امتیازات بیشتری داشتیم."

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:" فدراسیون فوتبال وقتی می‌خواهد برنامه‌ریزی کند باید چند ماه جلوتر را ببیند و مسائل را سبک و سنگین کند. این تیم زیر 22 سال واقعا چقدر برای فوتبال ما کارآیی دارد؟ ای کاش از روز اول این تیم را با یک شرایط سنی می‌بستیم که حداقل بتواند در المپیک شرکت کند. این یک برنامه‌ریزی اشتباه، آن هم در سال منتهی به جام جهانی بود. در حالی که بهره‌ای هم از آن نمی‌بریم."

وی افزود:" هواداران از باشگاه‌هایشان توقع دارند و پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارد. اگر تیم نتیجه نگیرد هوادار دلسرد می‌شود. این دلسردی به کل فوتبال و در نهایت تیم ملی رخنه می‌کند. فدراسیون جدا از مسائل فنی و اینکه در تمام دنیا باشگاه و لیگ را پایه رشد فوتبال می‌دانند، حداقل از نظر روانی هم که شده نباید اجازه بروز چنین شرایطی را بدهد. هواداران، نباید تیم ملی را روبروی باشگاه محبوب خود ببیند. اگر به خاطر رقابت‌هایی که هیچ امتیازی برای ما ندارد، لیگ و تیمی مثل پرسپولیس را قربانی کنیم، مردم را از دست می‌دهیم. نشاط جامعه فوتبال را از دست می‌دهیم و اینها در سال منتهی به جام جهانی، برای تیم ملی مهم است. تیم ملی که تدارک خوبی ندارد فضای روانی هم خراب شود، جبران ناپذیر خواهد بود. بازیکن در لیگ آماده می‌شود و با این روش بازیکنان هم از نظر فنی آسیب می‎بینند."

پنجعلی تصریح کرد:" از یک طرف این مسائل وجود دارد و از سوی دیگر تعهدی که ما نسبت به هواداران خودمان داریم. فدراسیون و سازمان لیگ هم به ما و این مردم متعهد است که در هر رقابت و در مجموع رقابت‌ها شرایط برابر و منصفانه ایجاد کند و برنامه‌ریزی به شکلی که به ضرر یک تیم و به سود تیم دیگر شود، شائبه برانگیز خواهد شد. ما نمی‌توانیم از دو بازیکن محوری خودمان گذریم. صادقیان و مسلمان برگشتند و هیچ جا نخواهند رفت. ما بازی‌های حساسی داریم و شاید بتوان مدعی شد، سرنوشت صدر جدول لیگ در هفته‌های پایانی در همین هفته‌ها رقم می‌خورد. بسیاری اوقات قهرمان لیگ در مصاف رودرروی دو تیم مدعی مشخص می‌شود و این نکته‌ای نیست که اجازه داشته باشیم از آن بگذریم."

همچنین، به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد امید عالیشاه را تا پایان هفته برای انجام M.R.Iمجدد و بررسی وضعیت آسیب‌دیدگی اعزام کند. این تصویربرداری وضعیت این بازیکن را برای بازی با فولاد و استقلال روشن خواهد کرد.

دکتر حقیقت مسئول گروه پزشکی پرسپولیس در این ارتباط افزود: عالیشاه با توجه به شرایطی که داشت، می‌خواست از ابتدای این هفته در تمرینات شرکت کند که این نشانه خوبی است. البته بعد از ارائه گزارش پزشکی به سرمربی با نظر وی و با توجه به نتیجه سونوگرافی هفته گذشته، برای اینکه عالیشاه فرصت داشته باشد خود را آماده‌تر کند تا در معرض آسیب‌دیدگی مجدد قرار نگیرد، این برنامه عقب افتاد. بر همین اساس قرار است تا پایان هفته برای انجام M.R.I اقدام شود و اگر تصویربرداری ترمیم کامل و قطعی عدم پاره‌گی را نشان دهد، بازیکن می‌تواند از هفته آینده تمرینات جدی‌تر خود را دنبال کند.