به به
۳۷۲ بازدیددوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یادش بخیر
یادمه یبار تو بازار دعوا شده بود
بعد یکیشون به اون یکی گفت حقته فوش ناموسی بت بدم
اون یکیم گفت هر فحشی بدی 1000 تا می خوری
من رفتم وسط گفتم بیو به من فوش بده
که 1000 تام بدی یه دونه هم نخواهی شنید!
بس کنید شما هام
بیاین به من فوش بدین حال کنین
بیاین


