مسی در یک برنامه تلویزیونی به نام موندو لئو، گفت:
"آرزوها و اهداف بسیاری در سر دارم، ولی از بعد ورزشی، آرزو می کنم سال 2014، سالی دور از مصدومیت برایم باشد. هدف الانم پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری و تمرین با همبازیانم قبل از شرکت در مسابقات رسمی است.
"بعد از آنکه سال نو را با خانواده ام در آرژانتین جشن گرفتم، چهارشنبه، یک ژانویه، به بارسلون پرواز خواهم کرد و بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت که چه زمانی آماده بازی خواهم بود."
گفته می شود بازی با اتلتیکو مادرید در هفته 19 لالیگا اولین بازی برای مسی با آمادگی کامل خواهد بود، ولی احتمالا قبل از آن مقابل تیم های الچه و ختافه به صورت نصفه و نیمه و برای کسب آمادگی لازم، حضور خواهد داشت.



