
صحبتی با استقلالی ها و پرسپولیسیها
۲۵۴ بازدیدچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - 0۶:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
داش علی اینا لیقاتت رو ندارن ...
منصوریان از تیم ملی زیر ۲۲ سال کنارهگیری کرد .
... لیگ هشتم...
علی دایی سرمربی وقت تیم ملی و قلعه نوعی سرمربی استقلال...
دعوت دایی از طالب لو و حسین کاظمی)دو بازیکن کلیدی استقلال( برای بازی دوستانه با فلسطین)!!
( و اصرار به حضور همه بازیکنان!...
سفراستقلال بدون این بازیکنان به رشت وباخت یک بر صفر در برابر پگاه...
اعتراض قلعه نوعی...
و در نهایت پاسخ دایی:
بیخود بهانه نیاورید.
اصلن تیمی که به دو بازیکن متکی باشد, تیم نیست!!
علی دایی هم پرسپولیسی بود و اون موقع حتی یک استقلالی نگفت که بر علیه ما داره توطئه میکنه!
و حالا اقای دایی برای همه خط و نشون میکشه !!


