داش علی اینا لیقاتت رو ندارن ... منصوریان از تیم ملی زیر ۲۲ سال کناره‌گیری کرد . ... لیگ هشتم... علی دایی سرمربی وقت تیم ملی و قلعه نوعی سرمربی استقلال... دعوت دایی از طالب لو و حسین کاظمی)دو بازیکن کلیدی استقلال( برای بازی دوستانه با فلسطین)!! ( و اصرار به حضور همه بازیکنان!... سفراستقلال بدون این بازیکنان به رشت وباخت یک بر صفر در برابر پگاه... اعتراض قلعه نوعی... و در نهایت پاسخ دایی: بیخود بهانه نیاورید. اصلن تیمی که به دو بازیکن متکی باشد, تیم نیست!! علی دایی هم پرسپولیسی بود و اون موقع حتی یک استقلالی نگفت که بر علیه ما داره توطئه میکنه! و حالا اقای دایی برای همه خط و نشون میکشه !!