به گزارش AS، پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در ابتدا گفت: "اولین و مهمترین چیز سلامتی است. بعد از آن، کار زیاد. همه میدانند که در زمینه فرصتهای شغلی در زمان دشواری قرار داریم و امیدوارم که این قضیه مهم به زودی بر طرف شود. همچنین آرزو بهترین موفقیتها را دارم."
در مورد مسائل ورزشی هم رئیس ۶۶ ساله باشگاه لوس بلانکوس میگوید: "برای هواداران رئال مادرید، ما میخواهیم که عناوین مختلف را ببریم. شاید کمی نسبت به بردن جام اروپایی حساس شده ایم اما این چیزی است که همه ما میخواهیم. بالا تر از هر چیز دیگری، تیمهای فوتبال و بسکتبال میخواهند که جامهای مختلف را ببرند. این چیزی که هر شخصی مرتبط به باشگاه رئال مادرید آن را میخواهد و من مطمئن هستم که به آن میرسدیم."
آنچلوتی هم میگوید: "مهمترین لحظه برای من، آمدن به اینجا بود. کار در رئال مادرید رویایی بود که به حقیقت پیوست. باید نهیات تلاش خودم را برای شاد کردن هواداران به کار بگیرم. همه در رئال مادرید، لا دسیما را میخواهند. این یک انگیزه بزرگ است و ما نهیات تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام میدهیم."
در همین حال، ایکر کاسیاس، کاپیتان اول باشگاه از سال بد گذشته میگوید: "در سال ۲۰۱۴ امیدوارم که مصدومیتهای کمتری داشته باشیم. همه ما این مصدومیتها را احساس کردیم. سامی خدیرا، رافائل واران و فابیو کوئنترائو مصدومیتهای شدید داشتند. امیدوارم که تیم به همین روند ادامه بدهد. سطح عملکرد ما بهتر میشود. میخواهیم که سال را با داشتن شانس در هر سه جام به پایان ببریم و عناوین که مردم میخواهند را به دست آوریم. مانند چمپیونزلیگ، لالیگا و کوپا."
راموس دیگر کاپیتان تیم اصلی هم از چمپیونزلیگ میگوید: "با هر رقابت دیگری تفاوت دارد. من سالها در رئال مادرید بودم و آن خواسته بردن چمپیونزلیگ را داشتهام اما خوب نیست که وسواس آن را داشته باشیم. مردم به خاطر بحرانها غمگین و نگران هستند. در چنین زمانهایی از سال، ما باید با همدیگر کار کنیم و به بقیه کمک کنیم. امیدوارم که وضع زندگی در سال آینده بهتر شود."



