یه پیشنهاد(هر کی موافقه لایک بده)
۷۳۳ بازدیدپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه برای هر دسته از طرفدارای هر تیم یک سر گروه تعیین بشه تا اعتراضات نسبت به اعضای اون مجموعه ویا اعتراض اعضای اون مجموعه نسبت به سایر اعضا باشه تعامل بهتری توی سایت ایجاد میشه و دعوا ها با میانجیگری سر گروه دو دسته سریعتر تموم میشه


