
نحوه نظر سنجی برای سرگروه های طرفداری
۴۵۱ بازدیدپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوستان پس از موافقت اکثر اعضا که به انتخاب سرگروه های طرفداری رای دادند من تصمیم گرفتم نظرسنجی را برگزار کنم.
نحوه نظر سنجی:ابتدا من اسم یک تیم(به ترتیب حروف الفبا)اعلام میکنم سپس اعضای مایل برای تصدی پست سرگروهی روی پروفایل اینجانب یک کامنت خالی گذاشته(من کسی را مسدود نکردهام که توانایی مشاهده پروفایل من را نداشته باشد) و پس از مدتی من یک بازهی زمانی را برای نظر سنجی اعلام میکنم.سپس طرفداران آن تیم(امید وارم دوستان فقط با یک اکانت شرکت کنند) به کاندیداها رای داده و پس از پایان بازه زمانی من نام فردی را که بیشتر از همه رای آورده را اعلام میکنم در ضمن دوستانی که مایل به شرکت در خود رای گیری هستند هم اکنون نیز لطف کرده و به نظر سنجی زیر پاسخ دهند که من از کدام شیوه زیر برای رای گیری استفاده کنم:
1-دوستان لطف کرده و من را فالو کنند
2-من پست نظر سنجی را چندین بار قرار دهم.
دوستان اگر نظر یا انتقادی دارند لطف کنند و در پست ها اعلام کنند.


