طرفداری-دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: نتیجه مساوی مقابل پرسپولیس عادلانه بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس و انتخابش به عنوان بازیکن فنی این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود، در نیمه اول ما سوار بر بازی بودیم هر چند نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم البته پرسپولیس میزبان بود و بر روی تیم ما فشار آورد اما با نظم خوب تیمی گلی دریافت نکردیم و نتیجه مساوی عادلانه بود.

 

وی در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: دوست دارم در همین سنی که هستم نه 4 -5 سال آینده فوتبالم را در اروپا بازی کنم البته باشگاه نفت باید برایم تصمیم بگیرد، من با این باشگاه قرارداد دارم.

دروازه بان نفت در مورد وضعیت تیم زیر 22سال و استعفای منصوریان گفت: متأسفانه ما به منصوریان عادت کرده بودیم و می‌خواستیم برای قهرمان شدن در آسیا به رقابت‌های زیر 22 سال برویم. با این حال تا سه‌شنبه هنوز وقت هست و امیدوارم بازیکنان اصلی مثل پیام صادقیان، محسن مسلمان و یعقوب کریمی را به تیم ما بدهند.