به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، شب گذشته چند نشریه از جمله تلگراف ادعا کرده بودند که چلسی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای هیگواین به ناپولی ارسال کرده که توسط این باشگاه رد شده است.

 

با این حال مورینیو گفت: "هیگواین بازیکنیست که می دانم نمی توانیم او را بگیریم. ناپولی می خواهد اسکودتو و لیگ اروپا را از آن خود کند. باور نمی کنم که بخواهند هیگواین را بفروشند.  

همچنین در مورد فرضیه خرید مهاجمی جدید گفت: "این یک اولویت نیست، گزینه ای وجود ندارد. ما سه مهاجم داریم. این تیم برای فصل اول من و برای اهدافی که داریم خوب است."  

در مورد خوان ماتا نیز توضیح داد: "ماتا امروز فوق العاده تمرین کرد. من باز هم می گویم که او را می خواهم و قصد فروشش را ندارم. فکر کنم وقتی که گفتم نمی خواهم از چلسی برود، بیشتر متمرکز شده است."  

در مورد کوین دی بروین که گفته می شود ولفسبورگ خواهان به خدمت گرفتنش است و این روز ها ایجنتش پشت سر هم مصاحبه می کند نیز عنوان کرد: "این دوره ای برای ایجنت هاست که معروف شوند. ما می دانیم که کوین نتوانسته خیلی خوب با شرایط سختی که یک بازیکن چلسی دارد کنار بیاید، شرایطی که بازیکن باید از همه چیزش بگذرد که بازی کند، باید به شدت کار کند و رقابت را قبول کند. این اولین باری است که کوین به یک باشگاه بزرگ با رقابتی شدید وارد شده. او بازیکن فوق العاده ایست و پتانسیل فوق العاده ای دارد. من نمی خواهم کوین برود، ولی تماس هایی از سوی چند باشگاه داشته ایم."