طرفداری-بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما تابع باشگاه هستیم و برای بازی در تیم ملی زیر 22 سال طبق تصمیمی که باشگاه بگیرد، عمل می‌کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود، دو تیم عملکرد خوبی ارائه کردند و در نهایت مسابقه به تساوی رسید تا امتیازها بین هر دو تیم تقسیم شود.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شد او در بازی قبلی دو کارت زرد دریافت کرده است، گفت: آن مسائل در مورد بحث داوری بود و من کار خودم را انجام می‌دهم. آن اشتباهی بود که صورت گرفته و شاید خطای دید بود و داور به من کارت نداد.

هافبک نفت تهران در مورد اینکه آیا او به تیم ملی امید می‌رود یا نه، خاطر نشان کرد: در این مورد فدراسیون باید یک تصمیم قطعی می‌گرفت و ما بازیکنان تحت نظر باشگاه هستیم. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد به آن عمل می‌کنیم.

وی افزود: بهرحال باید در این ارتباط بین فدراسیون و باشگاه تصمیم‌گیری شود. ما 3 بازیکن فیکس نفت هستیم که در تیم زیر 22 سال نیز حضور داریم، امیدوارم وضعیت ما مشخص شود که آیا می‌توانیم بازی کنیم یا نه. بهرحال تابع تصمیمات باشگاه هستیم.