طرفداری-مهاجم نفت تهران گفت: غیبت پیام صادقیان برای پرسپولیس در دیدار مقابل نفت معضل بزرگی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، امین حاجمحمدی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس درخصوص اینکه نتوانست تیم زیر 22 سال را همراهی کند گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر ردهای باعث افتخار است اما تصمیمگیری درباره این موضوع به باشگاه بستگی داشت که در هر صورت این اتفاق نیفتاد. باید در این مورد هماهنگیها به وجود میآمد و ای کاش تیم زیر 22 سال به صورت کامل به عمان اعزام میشد.
وی ادامه داد: پیام صادقیان یکی از بهترین دوستان من است اما غیبتش در این دیدار برای پرسپولیس معضل شد و حریف از این موضوع ضرر کرد ضمن اینکه میتوانستیم این دیدار را در غیاب چند بازیکن مطرح پرسپولیس به سود خود به پایان برسانیم که این اتفاق رخ نداد.


