طرفداری-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در دیدار مقابل نفت به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا حقیقی پس از تساوی بدون گل دو تیم پرسپولیس و نفت در خصوص صحنه‌ای که با نیلسون و سیدجلال حسینی درگیر شد عنوان کرد: در آن صحنه دید نداشتم. به همین علت یک بگو مگوی کوچکی پیش آمد و سر نیلسون هم داد زدم که مسئله خاصی نبود.

 

وی با اشاره به اینکه حوصله ندارد در مورد بازی صحبت کند، تصریح کرد: ما خوب بازی نکردیم البته نه اینکه نفتی‌ها خوب بودند. پرسپولیس به هیچ عنوان خوب بازی نکرد دو امتیاز راحت را هم از دست دادیم. باید در ادامه جبران کنیم.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: از این تساوی ناراحتم. امروز اصلا خوب نبودیم. باید انتقام دور رفت را می‌گرفتیم اما این اتفاق رخ نداد و ما ضرر کردیم.