
وقتی کریس پشت توپ باشه همینه دیگه تازه خوب شد محکم نزد وگرنه اینا چیکار میکردن ؟؟
۳۹۵ بازدیدشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - 0۸:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
وقتی کریس پشت توپ باشه همینه دیگه تازه خوب شد محکم نزد وگرنه اینا چیکار میکردن ؟؟


