طرفداری- محمدرضا خانزاده درباره تساوی تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: متأسفانه ما در هر بازی به همین راحتی نتیجه‌ها را از دست می‌دهیم و بر اثر غافگلیری و غفلت بازیکنان گل می‌‌خوریم البته مدیران و کادر فنی ذوب آهن تلاش زیادی می‌کنند اما به نظرم مشکل از ما بازیکنان است که نتیجه نمی‌گیریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا این روند تمام شود.

 

وی ادامه داد:" البته من فکر می‌کنم یکی از دلایل اینکه ما نتیجه نمی‌گیریم این است که ما فوتبال بازی می‌کنیم اما متأسفانه زمین فولادشهر زمین مناسبی نیست و تیم‌ها اینجا برای دفاع کردن و زیر توپ زدن می‌آیند."

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل نفت تهران افزود:" بازی با نفت قطعا بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم در کورس قهرمانی است و بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند اما جای ما هم در اینجای جدول نیست و قطعا برای برد به تهران می‌آییم و مقابل نفت حاضر می‌شویم."

وی درباره دیدار با نفت و تقابلش با یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم که سال گذشته در پرسپولیس سرمربی خانزاده بود، اظهار داشت:" من آقای یحیی را خیلی دوست دارم چرا که او یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و می‌بینیم که در تیم نفتی که مهره آنچنانی ندارد چقدر نتایج خوبی می‌گیرد ما در پرسپولیس هم همه را می‌بردیم اما در جام حذفی و در روی یک حادثه بر روی ضربات پنالتی مغلوب شدیم."

خانزاده در مورد اینکه گفته می‌شود تکلیف او بعد از بازی با نفت تهران برای حضور در تیم ملی زیر 22 سال مشخص می‌شود هم ادامه داد:" من در جریان امور نیستم اما هر تصمیمی که مسئولان دو تیم بگیرند قبول می‌کنم. فکر می‌کنم آقای آذری باید در این باره با مسئولان فدراسیون جلسه بگذارد تا تکلیف من هم مشخص شود."

وی افزود:" هر بازیکنی که آرزوی بازی کردن در تیم ملی کشورش را دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما نه در این شرایط چرا که این تیم برای خود فدراسیون هم بی‌ارزش است و قرار است تیمی ناقص در تورنمنت عمان شرکت کند و با این کار انگیزه را از بازیکنان گرفتند. مطمئن باشید اگر تیم کاملی به رقابت‌ها می‌ رفت می‌توانستیم نتیجه بگیریم."

مدافع تیم ملی زیر 22 سال کشورمان در مورد کناره‌گیری علیرضا منصوریان از سرمربی‌گری این تیم هم ادامه داد:" در چند وقتی که ما با ایشان کار می‌کردیم او را انسان کاملی دیدم که همه جوره می‌شد بر رویش حساب کرد. چندین بار در اردوهای مختلف تیم زیر 22 سال لباس نداشت اما ایشان با هزینه شخصی برای تیم لباس تهیه می‌کرد. حیف بود که ایشان از تیم ما رفت و فکر می‌کنم با تعامل بیشتر می‌شد تصمیم بهتری گرفت. فکر نمی‌کنم یک هفته دیرتر شروع شدن تمرین تیم ملی زیر 22 سال خیلی توفیق آنچنانی داشته باشد."