رودی گارسیا، سرمربی تیم آاس رم امروز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شد و در خصوص دیدار مقابل یوونتوس صحبت کرد.
گارسیا در این خصوص گفت:
"پیروزی همیشه مهم است، اما بعد از دیدار فردا هم نیمی از فصل باقی مانده است. برای بردن به استادیوم یوونتوس میرویم، چراکه همیشه تفکرمان بردن است و به حریفمان و استادیومش توجهی نمیکنیم. قطعاً این دیدار میان دو تیم بزرگ با یک داور بزرگ، بازی بسیار خوبی خواهد شد. تیم بهتر قطعاً پیروز خواهد بود. "
تیم رم تا به اینجای فصل شکست نخورده است و یوونتوس هم نه دیدار اخیر خود در سریآ را با پیروزی پشت سرگذاشته است.
" بعضی ها طوری صحبت میکنند که ما از پیش بازنده هستیم. تلاش ما این است که بازنده نباشیم و با امتیاز از زمین خارج شویم. من شش ماه است که سرمربی این تیم هستم و تلاشم این است که به این روند تیمی با فوتبال جذاب ادامه دهم. باید در طول 90 دقیقه تمرکز خود را از دست ندهیم، اگر گل خوردیم و یا گل زدیم، چیزی تغییر نمیکند، باید با تمرکز بازی همیشگی خود را دنبال کنیم. "
گارسیا در خصوص آنتونیو کنته نیز گفت:
" یووه تیمی است که برای قهرمانی در ایتالیا و اروپا برنامه ریزی شده است و در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بازی در خانه یک مزیت برای آنها محسوب میشود. فقط یک بار کنته را ملاقات کردم و پنج دقیقه ای با او صحبت کردم. احترام بسیار خاصی برای او قائل هستم، بردن دو اسکودتو و ادامه صدرنشینی فعلی نشان میدهد او مربی فوق العاده ایست."
سرمربی تیم رم ادامه داد:
" پیرلو بازیکنی در سطح جهانی است، همه این را میدانیم، اما ما 11 نفر مقابل 11 نفر آنها هستیم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما تضمین میکنم که بازی خودمان را انجام میدهیم. "



