دیروز فرانچسکو توتی اسطوره تیم آاس رم در اظهار نظری عجیب، عنوان کرده بود که در دو سال اخیر، یوونتوس برای موفقیت از داوران کمک و نفع زیادی گرفته است.
دو تیم اکنون در رده های نخست و دوم جدول قرار دارند و فردا شب ساعت 23:15 در استادیوم یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت.
توتی و دروسی در ادامه عنوان کرده بودند که تیم ما (رم ) بهتر از یوونتوس است. کنته در این خصوص گفت:
" این صحبتها در حالت مستی زده شده است، پس من آن را به عنوان یک شوخی در نظر میگیرم و لبخند میزنم. پاسخ توتی و دروسی را نمیدهم، چرا که من در پاسخ دادن در زمین عادت دارم. در دو سال و نیم گذشته پاسخ بسیار واضحی در زمین مسابقه داده ام، پس نیازی به پاسخ به آنها نیست. در ایتالیا اینگونه به نظر میرسد که تنشهای روزنامه های مهم تر از اتفاقات داخل زمین است، اما برای من آمار و ارقام و جو بازی مهم است. "
کنته در خصوص شباهت تیم گارسیا به تیم یوونتوس او در سال نخست گفت:
" شاید شبیه باشد. اما آنها اشتباهاتی در نقل و انتقالات انجام داده اند و همه میدانند که آنها سرمایه گذاری بسیاری کرده اند. ما سه فصل است که به بردن خود ادامه میدهیم بدون اینکه اشتباه خاصی انجام داده باشیم، از این مسئله نباید چشم پوشی شود. شاید به چشم بعضی تکرار کار ما ساده باشد، اما حقیقت آن است که تیم ما کار خارق العاده ای کرد. "
کنته در خصوص گارسیا گفت:
" در دیدار سوپرکاپ، گارسیا را دیدم و چند دقیقه ای با هم صحبت کردیم. او مربی بسیار باهوشی است و میداند که چه کاری انجام میدهد. او بسیار خوب با جو سخت رم وفق پیدا کرد، اما خوش شانسی او مانند من این بود که تیمش دو فصل بد را سپری کرده بود و تیم را تحویل گرفت "
سرمربی یوونتوس افزود:
" قدرت رم، بیشتر باور آنهاست. آنها هنوز شکست نخورده اند و میتوانند کل فصل به این روند خود ادامه دهند. تلاش میکنیم آنها را در جدول دور از خود نگه داریم و مراقب تیمهایی مانند ناپولی باشیم. پیرلو؟ بله او بعد از مصدومیت به ما ملحق شده و شرایط خوبی دارد، اما من سه جای خالی هنوز برای تصمیماتم دارم. پیرلو، بارزالی و توز، فردا تصمیمم را میگیرم. اما مطمئناً تیمی در اختیار دارم که بتوانم روی آن حساب کنم. "



