یونایتد با گل دقایق پایانی ویلفرد بودنی، 1-2 مغلوب سوانزی شد و از دور این مسابقات کنار رفت. فابیو پیش تر از داور کارت قرمز دریافت کرده بود.
به گزارش ساکروی، مویس در گفتگو با BT Sport گفت: "ما کمی بدشانس بودیم که بازی را باختیم اما تلاش لازم برای برد نیز از خودمان نشان ندادیم. ما چند فرصت ایجاد کردیم اما نه به اندازه کافی، و وقتی شما 10 نفره می شوید، دوست دارید که بازی را اداره کنید تا بازی تکراری برگزار شود، اما ما نتوانستیم تا آخر دوام بیاوریم. "ما در مقاطعی از بازی خوب بازی کردیم، خوب به نزدیکی محوطه جریمه حریف می رسیدیم اما فرصت گلزنی ایجاد نکردیم و اگر ایجاد کردیم، از آن استفاده نکردیم. این نکته نا امید کننده بود. همان طور که در بازی نیز ما ابتدا عقب افتادیم و سپس جبران کردیم."


