
رونالدو: در مراسم گالا شرکت می کنم، در صورت برنده نشدن دنیا برای من به پایان نمی رسد
۱٬۸۴۱ بازدیدسهشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - 0۶:۵۶
طرفداری - کریستیانو رونالدو پس از دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل سلتاویگو در جمع خبرنگاران اعلام کرد دوشنبه هفته آینده در مراسم گالا که در زوریخ سوییس برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.
به گزارش مارکا، ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادرید گفت: "مراسم گالا؟ مطمئنا شرکت خواهم کرد. نمی دانم من برنده توپ طلا خواهم شد یا مسی و ریبری، اما من همواره کار خود را انجام می دهم بدون در نظر داشتن این که برنده جایزه می شوم یا خیر."
وی افزود: "نمی خواهم بیشتر در این رابطه صحبت کنم، بحث درباره ی توپ طلا از نظر من تمام شده است، من در مراسم گالا شرکت می کنم و چه برنده توپ طلا شوم چه اتفاق دیگری بیافتد زندگی ادامه خواهد داشت."
وی در پایان گفت: "شایعاتی وجود داشت که به دلیل اختلاف با بلاتر در این مراسم حضور نخواهم داشت؟ من در زندگی ورزشی و خصوصی خود همواره در جشن ها و مراسم ها شرکت می کنم و هیچ دلیلی نمی بینم که مانع حضور من در زوریخ شود، من در مراسم شرکت می کنم و از نزدیک شاهد اتفاقات آن خواهم بود."
رسانه های اسپانیا پیش تر به نقل از رونالدو اعلام کرده بودند که ستاره ی پرتغالی رئال مادرید به دلیل اختلاف با بلاتر در مراسم اهدا توپ طلا شرکت نخواهد کرد.


