به گزارش AS، کارواخال در گفتگو با خبرنگاران گفت: "به خاطر برد امشب و به دست آوردن 3 امتیاز و بسته ماندن دروازه تیم رئال بسیار خوشحال هستم. در همه جای زمین خوب بودیم و در بازی آینده بهتر هم می شویم."
کارواخال درباره نیمکت رئال مادرید گفت: "بازیکنان جانشین هنگامی که وارد زمین می شوند بسیار خوب عمل می کنند و عامل اصلی چند پیروزی ما در طول فصل بوده اند. ما 25 بازیکن آماده داریم که هر زمان مربی تیم به آن ها نیاز داشته باشد آماده ی کمک کردن به تیم هستند. من نیز در رئال بسیار خوشحال هستم و از کارلو آنجلوتی به دلیل اعتمادش به من متشکرم و امیدوارم بتوانم اعتماد او را بیش از پیش جلب کنم."
وی در مورد بازی آینده رئال مادرید مقابل اوساسونا در کوپا دل ری گفت: "هرگز حریف خود را دست کم نخواهیم گرفت زیرا بازی مقابل این تیم در هر شرایطی دشوار خواهد بود. اوساسونا تیم خوبی است ولی ما می توانیم آن ها را از پیش رو برداریم."
کارواخال مصاحبه را با صحبت درباره داور به پایان برد: "داور دیدار سعی کرد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد اما در جریان بازی اشتباهاتی را نیز مرتکب شد که تاثیر گذار نبودند."



