همین مسئله حواشی فراوانی را به وجود آورد که باعث شد دیماریا آرژانیتنی مصاحبه ای را با کانال رسمی باشگاه انجام دهد، این هافبک آرژانتینی در این خصوص گفت:
"به هیچ عنوان قصدم از این حرکت، توهین به هواداران و مربی تیم نبود. این یک حرکت طبیعی برای هر مرد است که به خصوص بعد از دویدن انجام میدهد. اما بعضیها نسبت به آن ناراحت شده و من از این موضوع عذرخواهی میکنم. این یک حرکت طبیعی بود و قصدم از انجام آن برای شخص خاصی نبود. این اتفاق در یکی میلی ثانیه اتفاق افتاد و آنقدر مهم نبود. اما اگر کسی نسبت به این موضوع ناراحت شده، من عذرخواهی میکنم، به هیچ عنوان قصدی نداشتم."
دیماریا در پایان، اعلام کرد از شرایطش در رئال مادرید راضی است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.



