طرفداری- خسرو حیدری در حاشیه تمرین استقلال در پاسخ به سوالات خبرگزاری ناگویای ژاپن در مورد شرایط استقلال قبل از دربی گفت: ما هفته گذشته پیروز شدیم و به صدر جدول آمدیم و یک بازی دیگر تا قبل از بازی با پرسپولیس داریم و می‌خواهیم در آن بازی هم پیروز شویم و با روحیه به دربی برویم.

وی در مورد بدترین و بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: بازی‌های زیادی بوده‌ام که بیشتر آنها مساوی شده است اما بهترین خاطره‌ام 4 برد متوالی در دربی است و بدترین خاطره‌ام همان شکست 3 بر 2 است آن هم در حالی که 2 بر صفر پیروز بودیم اما در چند دقیقه بازی را از دست دادیم.

حیدری در مورد اینکه خطرناک‌ترین بازیکنی که مقابلش باید در دربی بازی کند چه کسی است گفت: سوال‌های حاشیه‌ای می‌پرسید همه بازیکنان خوب هستند و پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد. مربیان قطعا تمهیداتی را می‌اندیشند تا هر بازیکنی که مقابل بازیکن دیگر بازی می‌کند بتواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.

به گزارش فارس، خسرو حیدری از اینکه خبرنگاران ژاپنی سوال‌های حاشیه‌ای می‌پرسیدند و اشراف کاملی به مسائل دربی داشتند تعجب کرده بود.