
2 سیاهپوست در تیم زیر 16 ساله های آلمان.اینارو از کجا میارن؟؟
۵۴۹ بازدیدجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 0۶:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیروز تیمهای زیر16 ساله های آلمانو چک بازی داشتن که دو سیاهپوست تو تیم المان دیدم. اینارو ازکجامیارن؟؟؟


