به گزارش بخش بین المللی گل، رایان گیگز هافبک منچستر یونایتد باور دارد باشگاه قربانی یک تصمیم احمقانه شده و داور اصلی ترین عامل باخت منچستر یونایتد بوده است.

این بازیکن 40 ساله با یک گل به خودی باعث شد شاگردان گاس پویت نیمه اول را با دست پر به رختکن بروند.

نمانیا ویدیچ در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند اما نهایتا خطای کلورلی در محوطه جریمه باعث شد ساندرلند یک پنالتی را بدست بیاورد و بورینی با گل کردن پنالتی ساندرلند را پیش انداخت تا گربه های سیاه بتوانند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ با دو گل منچستر یونایتد را شکست دهند.

 

گیگز معمولا اعتراضی به داوری ها ندارد اما ظاهرا شرایط مچستر یونایتد و فشار های وارد بر او و یارانش باعث شده تا این مرد با تجربه ولزی نیز از عصبانی شود و از داوری انتقاد کند.

وی در مصاحبه ای با شبکه رسمی منچستر یونایتد MUTV اظهار داشت:" بازی امشب یک کابوس بود؛ خنده تلخی پشت تصمیمات داور است، تصمیاتی که احمقانه بود!"

" ما از عملکرد خود راضی هستیم و احساس می کنیم که در نهایت توانایی آن را داریم که به فینال این رقابت ها راه پیدا کنیم."

 

وی افزود:" به نظر من هر دو تصمیم داور اشتباه بود. در صحنه اول من به سمت زمین حریف رفتم چون فکر کردم خطا به سود ما گرفته شده است. در این شرایط این تصمیمات به ما لطمه می زند، اشتباهات داوری بر علیه ما زیاد و زیادتر می شوند و هیچ عاملی جلودار آن ها نیست."

 

"اما حالا ما باید به فکر بازی برگشت باشیم تا بتوانیم انتقام خود را از ساندرلند در اولدترافورد بگیریم."