دیروز و چند روز پیش که منچستر باخت یه عده ای اومدن نظرشون راجع یه تیم محبوبشن نظر دادن و عده ای دیگه اومدن احساس همدردی کردن عده ای دیگر که طرفدار تیمای دیگه هستن میان رو مخ ما میرن و حرفای خنده دار میزنن و حتی توهین هم میکنند. لپ مطلبم این که تو پستایی که به تیم محبوبمون ربط نداره نظر ندیم حداقل این که رو مخ هوادارای اون تیم با کتمنتای چرت راه نریم.حتی خود من وتمام منچستریها