روز گذشته که درضربات پنالتی استقلال موفق شد صبا رو شکست دهد یک عده پرسپولیسی جو سازی کردند علیه سید که داور اومده گفته به سید کدوم ور بپره دوستان استقلالی به اندازه کافی جوابشون دادند ومن فقط تکرار میکنم اخه داور مگه احمقه که بیاد جلو اون همه دوربین ابرو خودش ببره سید هم که تقریبا همه رو تو جهت رفت بازی با نفت تهران پارسال کلی پنالتی گرفت داور گفته بود تو دربی پنالتی طارمی رو‌گرفت داور بهش گفته بود ضمنا اگه به تبانی بود نیاز نبود امرایی به داور بگه وداور هم همچین سادگی کنه خودش با اشاره میفهموند به سید به خدا خجالت وکمی منطق داشتن هم بد نیست واسه بعضی ها