
من به عنوان طرفدار خوزه،کاسیاس را در ترکیب فانتزیم قرار دادم تا حسن نیت خودم و خوزه را در قبال او به رئالی ها نشان دهم
۸۱۷ بازدیدسهشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
قبول کنید که بیرون گذاشته شدن کاسیاس توسط خوزه به خاطر دشمنی شخصی خوزه با کاسیاس نبود و همش به مسائل فنی برمیگشت و همه میدونیم که در اون زمان لوپز از ایکر بهتر بود و خوزه حق داشت لوپز رو درون دروازه بزاره...
من به عنوان یکی از طرفداران خوزه،ایکر رو درون ترکیب فانتزیم گذاشتم تا حسن نیت خودم و خوزه را در قبال او نشان دهم و بگویم که با او مشکل شخصی نداریم..
امید است زین پس شما رئال فن ها بخاطر ایکر از خوزه دلگیر نباشید و زحماتش در رئال و زنده کردن رئال مرده را نادیده نگرفته و در کامنت هایتان با مهر و عطوفت در موردش سخن بگویید.


