آقا من که رفتم بازی دورتموند رو از اینترنت ببینم. واقعا مثل اینکه ناموس بازیه:)))
۵۳۷ بازدیدسهشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آقا من که رفتم بازی دورتموند رو از اینترنت ببینم. واقعا مثل اینکه ناموس بازیه:)))


