قابل توجه کارشناسان داوری سایت طرفداری( سویا -یوونتوس)
۱٬۱۵۷ بازدیدسهشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اولا خیر مقدم میگم به خاطر ورودتون به این مطلب
دوما این عقده گشایی طرفداری یونایتد از داور انگلیسی چه ربطی به این بازی داشته که میان به قضاوتی گیر میدن که کاملا درست بوده
حتی تو مواردی همچون کارت زدی که مانزو گرفت و یا خط های که روی بازیکنای یوو اتفاق میفتاد و گذشت میکرد میشه گفت به ضرر یوو سوت زده
درمورد اخراج که کاملا صحیح بود و دو خطا که به حق هردو کارت زرد داشتن
درمورد پنالتی هم که کاملا داور 2 متری صحنه بود هرچند بنوچی هم حرفه ای عمل کرد اما پنالت صد در صد بود
اما خدایی حرکت مربی و بازیکنای سویا خیلی زشت بود اقا خشن بازی میکنن بعد رو تمام تصمیمات داور مغترض بودن و جووو خراب میکردن خدایی داور خیلی خوب تونست جلو جوسازی شون رو بگیره بازم باید به کلاتنبرگ تبریک گفت
یه صحنه پشت محوطه با تکل خدیرا رو سرنگون کردن که برا پیانیچ یوونتوس حکم یه پنالتی رو داشت که داور نگرفت و همه شما هم دیدین
اما یه کامنت از دوستانی المانی دیدم که قاط زده بود و از روزتی انتقاد میکرد مثل اون دوستمون که چون نویر جز لیست یوفا نبود تا تونست بوفون رو تحقیر میکرد
واقعا این نوع کامنت های بی ربط و بی ارزش و بی دانش درست نیست زمانی گذاشته بشه که صد ها نفر میان راجب بازی بحث میکنن و بع د....
اما در اخر این همه داوری تو اروپا تو بازی های فینال با بارسلونا یا همین پارسال با بایرن مونیخ که بر ضررر یوو بود چه شد کسی صداش در اومد از یوو ای ها ؟؟؟؟؟
ایا زمین شخم زده گلاتاسرا که با اون باتلاق بازی رو کنسل نکردن تا یوو حذف بشه ایا شمایی که صحبت از پاکی و داوری و اینچیزا میکنین صداتون در اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته یوو بد بازی کرد و فقط نتیجه گرا بود اما خدایی داور هیچ تصمیم اشتباه تاثیر گزاری نداشت


