خدایی مربی خوبیه تیمشم خوب بازی میکنه و نتیجه میگیره دمشم گرم...ولی به نظرم هیچوقت از نظر خلاقیت _تاکتیک_هوش_و جرات به پپ نمیرسه.تیم بیش از حد به MSNوابسته س بعضی موقعه ها ترکیبای شخمی میچینه بعضی بازیا گل ک میزنه تیم...تیم میکشه عقب درسته خیلی کم اتفاق افتاده ولی افتاده.... و مهم تر از همه به جوونا فرصت نمیده..هیج جوره نمیتونم درک کنم با وجود گریمالدو چرا رفت دینیه رو خرید...یا با وجود این همه هافبک خوب چرا 40میلیون داد برا اردا تورانه دره پیت......در کل امیدوارم بمونه ولی اگه نموندم ناراحت نمیشم....زنده باد بارسا