به گزارش گل بین الملل، دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در این زمینه گفت:
"هم تیمی هایم قبل از تمرین، حسابی تشویق ام کردند و همه شان تبریک گفتند، ولی بیشتر از این خبر، از بردن این همه جام در سال 2013، خوشحالم. من عضوی از یک تیم هستم، ولی چنین انتخابی هم بسیار مسرت بخش و غرور انگیز است. با این حال دوست دارم در ابتدا از تیم تشکر کنم و بعد از آن از هر کس که مرا مربیگری یا حمایت کرده است، ممنونم."



