به نظر شما کدام اتفاق بدترین خاطره سال بوده ...اتفاق بالا برا من زیاد بد نبود اما از این که حق بهداد خورده شد به شدت ناراحت شدم چون حداقل مدال نقره رو میگرفت ...الان شما دوستان نظرتون رو بگین