شنبه 13 اذر 95 ال کلاسیکو بین رئال بارسا در بهترین زمان ممکن یعنی ساعت 18 و45 دقیقه به وقت تهران برگزار میشه انشاالله موقع پخش بازی فیلم سینمایی نیاد و من بتونم اولین بازی اروپایی این فصل خودم رو ببینم،شاید باورتون نشه امسال هیچ بازی از فوتبال اروپا ندیدم،فقط خلاصه بعضی بازیا رو از اینترنت دیدم.