بازیکن و ستاره سابق باشگاه روستوف بعد از درخشش مهاجم ایرانی این تیم برابر بایرن به تمجید از سردار پرداخته و مدعی شد طرفداران این تیم به زودی باید با این بازیکن خداحافظی کنند. استیپه پلتیکوسا دروازه ‌بان پیشین تیم ملی کرواسی و باشگاه‌های روستوف و دیپورتیو لاکرونیا اسپانیا در مصاحبه با روزنامه اسپرت اکسپرس روسیه گفت:« فکر می‌کردم روستوف به بایرن مونیخ ببازد چون بازی رفت این دو تیم را در مونیخ از نزدیک تماشا کرده بودم. روستوف در ۳۰ دقیقه اول آن بازی مستحق شکست نبود و نمایش متعادلی را به نمایش گذاشت اما با گل اول از هم پاشید و دیگر نتوانست خودش را جمع و جور کند» او در ادامه افزود:« این یک پیروزی تاکتیکی برای میزبان برابر بایرن بود که با سیستم ۲-۳-۵ حاصل شد. متوجه شدم بایرن توپ را در اختیار می‌گیرد و بازیکنان روستوف به دنبال غافلگیر کردن حریف در ضد حمله‌ها هستند. روستوف در این بازی همانند دیدار قبلی خود برابر اتلتیکو ظاهر شد با این تفاوت که از موقعیت هایش بهره بهتری برد». دروازه‌بان نامدار کروات در پاسخ به سئوالی پیرامون سردار آزمون و دریبلی که او برابر بوآتنگ انجام داد تصریح کرد: «سردار در شرایط مطلوبی قرار دارد و هنوز هم تمرینات او را به خاطر دارم. سردار اغلب این تکنیک‌ها را زیر نظر قربان بردی اف فرا گرفته که استدلال آن بر مبنای حرکت در جهت خلق موقعیت است. بنابراین آزمون قادر به ایجاد هرگونه پیچیدگی در هر قالب خط دفاعی تیم های اروپایی است. تمام این نکته‌ها برگرفته از تفکرات سرمربی تیم رقم خورد» پلتیکوسا در پایان مدعی شد طرفداران باید خود را برای خداحافظی با پدیده ایرانی آماده کنند.« این اتفاق می‌تواند به زودی رخ بدهد. در روستوف پول زیادی برای حفظ سردار آزمون وجود ندارد. اگر پیشنهاد خوبی برسد، همه چیز به تمایل و خواسته سردار بستگی خواهد داشت. در رسانه‌ها خواندم که لیورپول سردار را می‌خواهد و این فرصت زود هنگامی برای او است. سردار آزمون به خوبی با توپ کار می‌کند و انتقال او به لیگ انگلیس واقع‌گرایانه است». ببینید اینا چه ادمهایی هستن، یه جوری میگه روستوف پول نگهداری سردارو نداره انگاری روستوف میخاد سالی 10 میلیون یورو بهش دستمزد بده همین الانش از لیگ قهرمانان حداقلش 15 میلیون یورو بهشون بابت صعود به دور گروهی یک برد و یک مساوی پاداش رسیده،حالا که میبینن سردار تو اوجه داره میدرخشه،میخان با فروشش سود ببرن و حالشو ببرن وگرنه روستوف راحت میتونه نگهش داره. اگر پیشنهاد خوبی برسد، همه چیز به تمایل و خواسته سردار بستگی خواهد داشت!!!!!!!!!!! اگر پیشنهاد خوبی برسد قطعا به تصمیم مدیران باشگاه بستگی خواهد داشت نه سردار ازمون،چه لاشیه این مرتیکه