پرسپولیسیایی که ادعا می کردن از مال هیچ تیمی بالا نمیرن دیدین چجوری داشتن از مال گسترش بالا میرفتن ؟
۵۸۶ بازدیدجمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
https://www.tarafdari.com/node/596920
هنوزم درحال خوردن هستن ؟


