اینجا یه سایت تفریحی هست و برای سرگرمی. بخش کاربران و کامنتها برای این قرار داده شده تا هر کسی با هر سن و جایگاهی نظرش رو بدون توهین بیان کنه. اگر دوستان دنبال مطالب تحلیلی تو بخش کاربران می گردن خواسته کاملا نابجایی هست. کل کل و رقابت در فوتبال شیرینی فوتبال هست و دوستانی که میگن بیاید متحد باشیم و کل کل نکنید رو درک نمی کنم. لطفا جنبه تون رو ببرید بالا و اینقدر از شوخی و کل کل ناراحت نشید. با رفتار خاله زنکی پستهایی که هیچ توهین و تخلفی توش نیست رو گزارش تخلف نزنید و حذف نکنید.مثل بچه ها اسکرین نگیرید. یکم. فقط یکم سعی کنید بزرگ بشید! لطف عالی متعالی!