اقا یکی تون پنالتی pes 17 رو یاد بده من اون دایره ای که نشونه میگیره رو وسط میزارم وسط میزنه ولی کناره ها میزنم یا تیر هستش یا اوت اونم شوت رو بیشتر پر نمیکنم اگه کار خاصی داره بگید ممنون