دوستان دیشب خواب 4 گل پرسپولیس به استقلال رو دیدم و رحمتی گل چهارم به بازیکناش می گفت ( خاک بر سرتون). گفتم یادی از اون بازی رو با این عکس زیبا بکنم :)))