
استقلالیا و پرسپولیسیا لطفاً یه لحظه بیایین
۵۵۴ بازدیدچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 0۸:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوستان دیشب خواب 4 گل پرسپولیس به استقلال رو دیدم و رحمتی گل چهارم به بازیکناش می گفت ( خاک بر سرتون). گفتم یادی از اون بازی رو با این عکس زیبا بکنم :)))


