به گزارش وبسایت Eurogamer ، شرکت 2K Games به تازگی اعلام و تایید کرده است که استودیوی 2K Czech که به گفته یک فرد در حال ساخت و توسعه عنوان Mafia 3 برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One است ، در حال بازسازی و نقل مکان است. . http://p30key.mihanblog.com/post/1495 شرکت 2K Games در در این باره اظهار داشته : "ما در حال بازسازی و نقل مکان تیم 2K Czech خود از مرکز Prague به مرکز منابع خود در Brno هستیم.علاوه بر این ، ما در حال انتقال برخی از منابع توسعه خود از Prague و Brno به دفتر مرکزی 2K در Novato, CA هستیم.". این شرکت می افزاید : "این انتقال باعث تقویت و ادغام تیم 2K Czech خواهد شد تا ما با تیم های توسعه دهنده خود برنده جوایز شویم و بهتر از شیوه های کسب و کار ، کارکرد متقابل است.به عنوان بخشی از این واقعیت ، ما در حال تنظیم سطح نیروی انسانی خود و در نتیجه از بین بردن برخی از موقعیت ها هستیم.". انتظار می رود که استودیوی 2K Czech تا چند ماه دیگر بطور کامل بسته شود و این اصلا اتفاقی نخواهد بود.این برای اولین بار است که ساخت و توسعه عنوان Mafia 3 در اصل برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One در نظر گرفته شده است.البته در مورد ساخت و توسعه عنوان Mafia 3 برای کنسول های نسل جدید باید منتظر اطلاعات بیشتری ماند. http://p30key.mihanblog.com/post/1495