
اردا توران(بنجل و به درد نخور)
۷۸۸ بازدیدپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 0۷:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یساله اومده جز 5تا بازی اول فصل هیچوقت به درد نخورده و ریده...فقط میتونم بگم حیف 40میلیون و حیف شماره7که تن این باشه.....هی هم میگن هماهنگ نشده با سبک بارسا و فلان...کسی که بعده یه سال نتونسته هماهنگ شه مطمعن باشید هیچوقت نمیتونه...دیشبم جو گرفته بودش فک کرده بود نیماره همش میخاس دریبل کنه همشم لو داد توپارو....خیلی دوس دارم بدونم انریکه رو چه حساب اینو خرید !!!!!


