انگار قراره هر بار که ساسان انصاری واسه فولاد گل می زنه، رسانه ها تیتر بزنن:درخشش بازیکنی که برانکو او را مفت از دست داد! یعنی اگه تا ابد هم برانکو ایوانکوویچ و کل مدیران پرسپولیس توضیح بدن ساسان به اصرار خودش و بعد از کلی سماجت جدا شد، باز هم عده ای پیدا میشن که بگن مفت رفت. وقتی بازیکنی تحمل نیمکت نشینی نداره و تو همون چهار هفته اول صد بار درخواست جدایی میده باید باهاش چیکار کرد؟ اضافه بر اون رفتن انصاری به فولاد دلیل دیگه ای هم داره که بعدا متوجهش میشید.