
داوری پر اشتباه بازهم به ضرر حریف استقلال
۶۷۸ بازدیدپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مهدی سیدعلی داور جوان بازی امروز یادگار قم بود تصمیمات بحث برانگیری را گرفت.
به گزارش فرتاک ورزشی، ازجمله این تصمیمات کارت زرد اول عنایتی و بعد ازآن هم کارت زرد دوم بود که به نظر می رسید در مورد کارت اول عجله به خرج داد اما در نیمه دوم در صحنه اخراج دیوسالار طبق گفته کارشناسان داوری در این صحنه ها طبق قوانین جدید به هیچ عنوان کارت قرمز داده نمی شود اما سیدعلی بازیکن صبا را اخراج کرد.
این تیم از دقیقه 55 9 نفره به بازی ادامه داد و در تصمیم عجیب و غریب دیگری به نفع صبا اعلام پنالتی نکرد در حالیکه صحنه های تلویزیونی به وضوح نشان می دادند که لحظه برخورد توپ به دست بختیار رحمانی مطمئنا حداقل روی خط مجوطه جریمه بوده است و صبای 9 نفره از زدن ضربه پنالتی محروم شد


