پرسپولیسیا بیان
۳۶۷ بازدیدپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آقا اصلا حق با شما ساسان انصاری رفتنش اشتباه بود اصلا شما راست میگید.
ولی توجه داشته باشید که رفتن ساسان انصاری یک فاکتوره.
ولی خریدن بهترین مدافع چپ ایران با مبلغ بسیار کم از دسته یک،خریدن یه هافبک دفاعی تقریبا گمنام که حالا ملی پوش شده و تبدیل یه بازیکن فراموش شده که سر نخواستنش دعوا بود به بهترین هافبک ایران همه اینا باعث میشن که این اشتباه رو ندید بگیریم.
خواهشا گربه صفت نباشید.
بازی فردا رو هم اینطور پیش بینی میکنم که پریمیوف گل میزنه و همینایی که تا دیروز به خاطر اون و پلی یانسکی به برانکو میگفتن دلال از برانکو انتقاد میکنن که چرا تا حالا اون رو فیکس تو بازی نذاشته:)
mohmed joved:)
Special One:)
Arya Reus11:)


