به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از روزنامه روهر ناخریشتن، با تحقیقات و آزمایشهایی که بر روی زانوی نون سوبوتیچ انجام شد مشخص گردید دفاع میانی بروسیا دورتموند برای بار دوم عمل نخواهد شد. این تصمیم بعد از معاینه پرفسور شتروبل، از زانوی این بازیکنگرفته شده است.
سوبوتیچ پنجشنبه برای معاینات به شهر شتراوبینگ سفر کرد و در آنجا از زانوی او عکسبرداری شد. معاینات بعدی نیز هفته بعد انجام خواهد شد. با این حال، در حال حاضر، خبر نوید بخش این است که احتیاجی به عمل جراحی دوم بر روی زانوی این مدافع صربستانی نیست.
زاشا فلیگر سخنگوی باشگاه بروسیا دورتموند اعلام کرد: همه چیز به صورت مثبت پیش میرود و ما از این اتفاق امیدوار کننده، خوشحال هستیم.
سوبوتیچ نیز در پیج فیسبوکش با قرار دادن عکسی از خود چنین نوشته است: جواب مثبتی از پزشک تیم دریافت کردم و احساس خوبی بر روی زانویم دارم.
میشایل سورک مدیر فنی باشگاه نیز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: این واقعا خبر امیدوار کننده ای بود. بدین صورت احتیاجی به عمل دوم نیست و در راه بازگشت نون چند ماهی صرف جویی خواهد شد.



