
آخرین تصویر از الکلاسیکو و نیوکمپ
۵۱۱ بازدیدجمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - 0۹:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
30 ساعت تا الکلاسیکو
من عاشق اون تماشاگرهایی شدم که تو جهنم نیوکمپ(!!!) گوشی به دست در حال عکس گرفتن از کالم داون کریس هستند :))))


