
نماز انصاری در آزادی / خدایا این جوان را محافظت بفرما
۱٬۱۲۶ بازدیدشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 0۷:۱۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آنهایی که محمد انصاری را می شناسند، می توانند شهادت بدهند کاری که او در جریان بازی پرسپولیس و ماشین سازی در آزادی انجام داد ریا نبود و این پسر واقعا نمازخوان است.
بازیکن با اخلاق و بدون حاشیه پرسپولیس که بازی با ماشین سازی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، همراه برادر خود به آزادی رفت تا بازی پرسپولیس و ماشین سازی را از نزدیک ببیند. انصاری وقت نماز مغرب بی سر و صدا از جای خود برخاست و به نمازخانه ورزشگاه آزادی رفت و نماز خواند. او نمی دانست مردم از او در حال خواندن نماز عکس می گیرند و این تصویر در فضای مجازی منتشر می شود.
امیدواریم خداوند این جوان نمازخوان را از شر آفت هایی که بر سر راه هر جوان فوتبالیست وجود دارد، حفظ کند. امیدواریم سه بازیکن پرحاشیه پرسپولیس که تا به حال خیلی ها را خراب کرده اند، انصاری را از راه به در نکنند.
البته این جوان مودب هم سال گذشته و هم امسال، از حواشی دوری کرده و همین نماز خواندن نمی گذارد به دام شیادان گرفتار شود.
باید اعتراف کنم تنها پرسپولیسیه که دوس داشتم استقالی بود.(البته استقلالی هست که متاسفانه داره تو پرسپولیس بازی میکنه ، کاش ازین کارش هم زودتر توبه میکرد :)) )


