
رکورد خانگی سیتی پس از 7 سال شکست
۲۸۷ بازدیدشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شاگردان گواردیولا بازی یک بر صفر برده را به مهمان خود چلسی واگذار کردند.
پس از باخت شاگردان گواردیولا برابر چلسی، رکورد خانگی آن ها پس از 7 سال شکسته شد. در این مسابقه سیتی ابتدا با گل به خودی کیهیل از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم، چلسی با گل های کاستا، ویلیان و هازارد توانست بازی را به نفع خود خاتمه دهد. آخرین باری که آن ها در یک بازی خانگی پس از زدن گل اول بازی را واگذار کرده بودند به سال 2009 و بازی برابر فولام باز می گشت که آن ها در آن مسابقه هم با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند


