من از بازیکنان باتعصب خیلی خوشم میاد.نمونش بوفون وقتی یوونتوس به خاطر مسائل کالچوپولی و شرط بندی رفت دسته یک، در حالی که بازیکنان هر کدوم یکی یکی تیمو ترک می کردن، میدونید بوفون چی گفت؟؟؟ بوفون:"من با یوونتوس جام های زیادی رو گرفتم، حالا وقتش هست که جام قهرمانی Serie B رو هم به کارنامه افتخاراتم اضافه کنم." به این میگن متعصب... بعد به توز هم میگن...(نفرت من از توز یه چیز شخصیه و به یوونتوس مربوط نمیشه)