
به عشق بوفون و برای هواداران یوونتوس
۹۸۷ بازدیددوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - 0۷:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من از بازیکنان باتعصب خیلی خوشم میاد.نمونش بوفون
وقتی یوونتوس به خاطر مسائل کالچوپولی و شرط بندی رفت دسته یک، در حالی که بازیکنان هر کدوم یکی یکی تیمو ترک می کردن، میدونید بوفون چی گفت؟؟؟
بوفون:"من با یوونتوس جام های زیادی رو گرفتم، حالا وقتش هست که جام قهرمانی Serie B رو هم به کارنامه افتخاراتم اضافه کنم."
به این میگن متعصب... بعد به توز هم میگن...(نفرت من از توز یه چیز شخصیه و به یوونتوس مربوط نمیشه)


